Ben je van plan een nieuw bedrijf, produkt, merk of dienst in de markt te zetten?
Zoek je nog naar de juiste uitstraling, naam, doelgroep of prijsstelling. In dat geval is het fijn om op eenvoudige wijze inzicht te krijgen of je met je nieuwe dienst, produkt, merknaam of nieuwe bedrijfsnaam op de goede weg zit richting je doelgroep.
Double Happiness maakt gebruik van een methode waarbij je product/merk/innovatie/dienst of bedrijf tegen het licht wordt gehouden. Vanuit deze nieuwe invalshoek ontstaat inzicht of je op de goede weg zit en waar nog aandachtspunten of mogelijk kansen liggen. Daarbij wordt ook gebruikgemaakt van jarenlange ervaring op het gebied van reclame en communicatie-advies.
Doube Happiness werkt vanuit de visie dat alles met elkaar verbonden is. Double Happiness scant je product of dienst op simpele wijze waardoor alles voor jou op de juiste plek valt.
Nieuwsgierig? Bel snel voor een afspraak!
Een case van een klant
Double Happiness: Herverbinding met jezelf en de bron.